16/04

2009-04-16 - 23:53:09
Usch för dagen säger jag bara!

Jätteglad över att jag sov hos Coffe igår så att morgonen fick börja bra i alla fall. Började kl12.25 med matte prov som jag inte klarade.. Även fast att jag och Knappe pluggade på duktigt igår. Efter matten så satte sig jag, måsen och mackan och kollade lite på låtar. Spelning på onsdag nästa vecka och den 29 april. På onsdag blir det troligen disney låtar som spelas och sjungs av mig, måsen, mackan och kanske katti.
Dagen fortsatte hur som helst med svenska då vi börjat ett nytt arbete, detta går ut på forskning och undersökning. Ska studera barnspråk vilket kanske är lite små passande vissa stunder.
Efter en timme svenska så hade jag ljudteknik sen bar det av till jobbet. Extrem stressig arbetsdag idag men det gick bra ändå. Blir att plugga på lite kostnader och liknande.. Måste dock nämnas att jag jobbar med ett trevligt och helskönt gäng!
Nu när jag äntligen kommit hem är klockan helt gelet mycket, jag är vidrigt trött och måste egentligen plugga samhälle. Nej får väll försöka lyfta på boken och se om jag somnar med den i ansiktet, risken finns ju.  Hade gött


Denice trött, sliten och längtar efter helgen


• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0