13/04

2009-04-14 - 00:00:54
Idag var det dax att åka hem ifrån väsby och nu har jag varit hemma i några timmar. Saknar Christopher jättemycket, vill väldigt gärna ligga där och mysa istället för att sitta här och plugga! Har Biologi prov imorgon sen blir det att plugga Matte tisdag och onsdag, för på torsdag har jag Matte prov samt jobba. Sen på fredag har jag samhällsprov också. Blir en helt galen vecka och kommer inte hinna träffa Coffe som sedan åker iväg fredag. Det blir alltså en hel vecka utan varandra, det känns redan galet jobbigt!

Nej nu måste jag sova för att ta mig upp till provet imorgon, Etologi! Sov gott

Denice tänker etologi


• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0