11/04

2009-04-11 - 20:29:56
Idag är det påskafton och jag har varit på skansen med älskling, Kim och Sara. Tyvärr var inte alla djuren ute men de blev en hel del ändå och med tanke på att vi besökte aphus och terarium. Allt som allt slutade jag på 600 bilder och en jättetrevlig dag. På vägen hem gick jag och sara in och köpte påskägg till pojkarna som de fick innan vi käkade middag. Nu efter en härligt påskmiddag så kör vi en Powernap och sedan blir det fika.

Ska se om jag får lägga över lite bilder idag då kommer det snart bilder. Hade gött


Denice mysiga dag


• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0