1/04

2009-04-01 - 19:29:06

IG på ett kemi prov, G på ett annat kemi prov, rolig början på idrottslektionen, stukat finger och tårar på slutet, hungrig hela dagen med äckel mat i skolan och nu sitter jag här hemma själv. Dagen har helt enkelt varit väldigt blandad. Tyvärr har kvällen inneburit mest smärta. Har så extremt ont i fingret att jag inte kan skriva.. Jag hoppas verkligen att det inte är en spricka eller är brutet! Vi har volleyboll på fredag och den vill jag just nu inte missa, katti och jag har jätte kul på planen. Men men, är fingrett så här har jag nog inte så mycket till val.
Kemin nu då. Lyckades få G på ena provet vilket innebär att jag har G i kursen så det känns jätteskönt! Nu måste jag bara satsa lite på det sista provet som kommer.

En väldigt bra sak med idag var det nya One Tree Hill avsnittet som kom idag. Jag måste ha någon form utav psykisk störning för jag kan verkligen leva mig in i alla deras situationer. Sen passa man självklart in mer på vissa än andra. Men nu till alla er som inte kollar på de, ni borde ge det ett försök. Kolla på typ 3 avsnitt och se vad ni tycker, det är faktiskt riktigt bra. Alla ni som kollar på OTH vilken skådis är bäst?  Och vilken av karaktärrerna gillar ni bäst?

Hade egentligen velat fota idag men med den här handen orkar jag inte.. Ett litet finger som kan förstöra så mycket. Jag kan inte fota, det dörjer jättelång tid att svara på sms, att skriva på datorn gör ont och därför måste nu detta inlägg avslutas. Så hade så gött


Denice med blåa fingrar



• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0