10/04

2009-04-10 - 13:37:59

Verkligen jättetack till alla er som fortfarande läser. Med tanke på att det varit lov nu så har jag inte sutit någonting vid datorn. Istället har jag träffat Coffe massor men också träffat mitt hjärta Katti en dag och Knappe en dag. Har lite atty plugga under lovet så tänkte försöka hinna med det idag en snabbis.
Igår åkte famlijen till Värmland så jag ska vara med Coffe här hemma. Som vanligt under påsk har jag fått massa utav godis och igår fick jag en klocka av pappa och mamma, jättefin tack!

Nu till dagen då. När vi orkade ta oss upp så käkade vi lite sen drog jag och Coffe ut och spelade lite fotbol loch fotade. Det var både skönt och roligt. Nu har jag precis kommit ur duschen och väntar på Coffe så ska vi åka till Centrum och kolla lite skor till honom.

Ska skriva ett inlägg ikväll för att fylla ut lite ;)
Hade bäst

Denice på sitt påsklov



• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0