20/11

2008-11-20 - 23:32:51
Jaha nu är torsdagen snart slut och jag är sjukt trött för ovanlighetens skull...

Dagen har varit väldigt lång och inte innehållit någon jätte skoj.. Började med fysik, sen matte prov, efter det var de svenska, sen ljudteknik och sist men inte minst musikproduktion..
Fysiken hade vi någon uppgift som vi skulle lösa i grupp vilket började bra sen gick de dåligt men slutade riktigt bra.
Matten låter jag nog bli att berätta hur den gick, det var inte bara jag som kände så tror jag.. G-nivån på provet kanske inte riktigt var G-nivå men men, får se hur det gick..
Svenskan var det arbete med medeltida balladen så jag och katti letade reda på lite om balladdans.
Ljudtekniken var långtråkig. Vi gick bara runt och lyssnade på ljudet i olika rum.
Musikproduktionen fortsatte vi med våra Covers som vi ska göra. Show me love börjar funka nu och det kan nog bli riktigt bra.
Så såg min dag ut.. Martin som utav någon anledning satt kvar och väntade i skolan var så trött och seg att han inte orkade åka hem, så vi vart kvar i skolan till 18 tiden. Anders visade sin nuvarande favorit låt...

Sen kom jag hem och nu ska jag sova.. så kul har min dag varit..


Hade gött

Denice tröttis


• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0