21/11

2008-11-21 - 18:51:53
Yay äntligen är det helg och det är hur skönt som helst!!!

Dagen passerade förbi ganska fort faktiskt. Program dag vilket inte är så jätte ovanligt nu för tiden.. Skumt nog var den här dagen helt okej.
Dagen började med att jag åkte till skolan och fick reda på att vi inte började halv 9 utan 9, så jag satt och pratade med Anders och Martin. När vi väl började lektionen vart det med en film om "Djurens inre" vilket kanske inte var den bästa film jag sett, men men allt för att fördriva tiden. Sen vart det lunch och efter det Hjärt- och lungräddning. Kattis och jag hade ganska skoj men det är lärorikt och bra. I vanliga fall hade vi slutat efter det men vi har konsert nästa vecka så det vart rep vid kl 14. På håltimmen försökte jag fixa lite med Show me love och jag börjar lära mig och så nu.
Ännu en dag har Martin slagit i huvudet och varit hur snäll som helst! Han väntade ett antal timmar på mig och satt och mixade sin låt. Jätte jätte jätte tack :)

Älskar esteten just nu! Shit vad vi kan vara bra om vi vill!! Om alla gör sitt bästa och har riktigt jävla kul så blir det kanon på onsdag! På onsdag är det konsert i skolan kl 11.30 och andra konserten börjar 12.30. Sen är det konsert för alla som vill komma kl 19 på onsdag kväll! Kostar 20 kr inträde för att vi måste ha lite pengar till ljus och annat skoj! Hoppas ni kommer.

Nu ska jag upp och äta så får vi se vart kvällen tar vägen!

Hade gött

Denice happy


• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0