19/11

2008-11-19 - 21:45:48
Aha ny är klockan typ 21:30 och jag är sjukt jävla trött. Ännu än lång dag i skolan och nått säger mig att hela min vecka kommer bli så... I måndags slutade jag 21.30 tack vara ett öppethus som jag och anders stannade jätte länge på, i tisdags var det sen sång för mig och Nisse skulle vara med så då slutade jag inte fören vid 16.25 typ, sen i dag vart det sen dag och kom inte från skolan fören vid 19 tror jag klockan vart, morgondagen lär innebära att jag slutar vid 17.30, sen är det fredagen och då slutar jag någon gång mellan 16 och 17... Sen har det  varit tidiga morgonar också så jag är sjukt trött...

Hur som helst så kan jag berätta att "spelningen" idag gick väldigt bra. Både Katti och jag skötte oss riktigt bra tycker jag! Det var skit kul och folk verkade tycka detsamma... Härligt att faktiskt få sjunga lite låtar som ligger högre så jag får använda mitt bekväma läge:) Nej, det var faktiskt jätte kul och riktigt härligt att bara få sjunga ut.
Jätte tack till Niklas som var extremt duktig och fixade hela den här grejen. Han har fixat och donat en massa och det resulterade i en riktigt mysig kväll. TACK!

Nu är det bara vänta till nästa Bobby dag antar jag. Tills dess hinner vi ju spela en del ändå! På tisdag så är det lunchkonsert då jag ska spela en låt med Nisse ska bli spännande, samt sjunga lead i de båda gemensamma låtarna (som det ser ut just nu). Sen på onsdag nästa vecka så är det 70 tals konsert som jag hoppas alla kommer på! Först är det två konserter för skolan sen blir det också en på kvällen. Mer info får jag ge lite senare!

nej nu är det matte prov som gäller. Prov imorn..

Hade gött

Denice sliten och trött

Postat av: Eleonore

Jag tycker att ni var jättebra på BOBBY kvällen! ^^

2008-11-21 @ 16:22:35
URL: http://tower.blogg.se/
Postat av: Denice

Tack :) Jätte kul att höra :D!

2008-11-21 @ 18:36:22

• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0