18/11

2008-11-18 - 18:40:06
Nu har jag kommit hem ifrån skolan och hoppas på att snart få middag!
Hur har dagen sett ut då, ja den har inte varit så speciell förutom dom äckliga tågen imorse!!! Tåget mot västerhaninge skulle komma kl: 09;01 men vart försenat till 09:53.. Förseningen vart bara värre och värre så slutade att tåget kom 10:16! Fattar ni hur sent det är, jag som började 9.55 hade den extrema turen att min älskade mormor faktiskt orkade köra mig till skolan. Så jag vart inte jätte jätte sen. Förutom förseningen har dagen sett helt vanlig och tråkig ut..
Började dagen med Biologi sen lite rast så jag och kattis repade igenom låtarna, efter det var det mänk, sen var det lunch och vi käkade (fisk för ovanlighetensskull) och repade igenom låtarna en gång till. Tråkigt men sant så var nästa lektion samhälle och vi gjorde bara tråkiga saker som vanligt.. Efter det var det rast och sen hade jag sång, jätte tack till Måsen som väntade på mig :)
Aha där har ni min dag.. Kanske inte det roligaste att läsa om men har sån brist på idéer!! Förlåt!

Nej nu ska jag kolla lite tv och käka, sen blir det promenad med Sara.

Hade gött

Denice små trött

Postat av: Mås

Var så lite så. :)

2008-11-19 @ 20:22:21

• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0