Bryta löften, undvika sanningen och ljuga

2008-05-07 - 18:55:30
är det en livsstil ? På senaste tiden har jag verkligen börjat tveka. Tror ni inte att om man väl börjar ljuga blir det en del utav din vardag ? Har du väl gjort en lögn så brukar man ju hålla sig till den, kommer det sedan en massa frågor om den så spinner man bara vidare och allt blir värre..
Jag börjar bli trött på alla lögner! Inte nog med att andra ska leva i dom, utan dom ska dra med en så man också liver i dom.. Aja vissa tycks inte kunna låta bli.

Har fått reda på massa spännande saker om mig själv också. Tyvärr är det inte en enda av dom som är speciellt rolig. Fått höra att jag är en dålig kompis, styr allas liv och kan inte sjunga heller... Så det var ju jätte skoj.

Sjukt mycket plugg nu också. Vill helst slippa alla IG så får väll bli att jag sätter mig och pluggar nu.
Hade gött

Denice duger inte

Postat av: Bobeeer.

mm, dedär me lögner är inge kul..

Men ta inte åt dig, Det är inte sant ngnstans. bleh

2008-05-07 @ 19:05:57

• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0