Snart lov!

2008-06-04 - 22:51:52
Imorgon är det sommarlov för min del ! Tycker verkligen synd om alla er som inte slutar fören nästa vecka..

Den senaste veckan har varit hur slapp som helst. Inga lektioner och korta dagar. Igår sov Katti här och det var mycket, mycket trevligt. Måste vara en utav de bästa tjejerna som finns!
Idag så åkte klassen iväg till Rudan för att sola, spela brännboll och bara ha det soft. Verkligen jätte mysigt, stanna dock bara i ca 2 timmar sen drog vi. Men innan dess kastade vi i Patrik i vattnet :)

I går spelade jag faktist också in sången på Martins låt. Haha den sluta som den sluta och nu är dett Martins jobb att mixa den. Riktig sommarplåga fixade vi i varje fall!

Nej nu ska jag sova så jag kan gå upp imorn och sluta skolan!
Sov gott

Denice ganska lycklig


• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0