Jahapp

2008-06-24 - 18:35:48

Nehe inga namn förslag fick jag.. Då får de bli namnlös istället!

Idag har jag jobbat, var mycket att göra så det var både jobbigt och skoj. Sen efter jobbet var det direkt till frissan för att klippa och slinga. Vart lite kortare och lite ljusare.

Var hos Martin igår. Han är ganska snäll ibland.. Först mötte jag honom för att stå några minuter och lyssna på nån Kille/tjej som snacka sen drog vi. Skulle skriva nått i bloggen ang det här med avlyssning av telefoner. Nu har jag gjort det, så duktig jag är. Sen gick vi hem till honom och kollade  lite på film. Trevligt tevligt..

Nu sitter jag och tycker att det ska hända nått men det kommer det troligen inte att göra, så jag får kamma på min hund istället. Hade så nice

Denice uttråkad



• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0