29/6

2008-06-29 - 20:03:10

Jaha igår var en lugn och skön dag. Familjen åkte till landet och jag stanna hemma och sov och tog det lugnt. Pratade med en riktigt trevlig person på telefon igår. De gjorde mig glad. Annars hände inget speciellt tror jag. Natha och Mathias kom förbi ett tag så vi satt ute och snacka lite skit och spelade lite gitarr, trevligt trevligt.

Idag har jag träffat Natha, Bober och Johan vilket var mysigt. Skönt med lite bättre väder nu, har varit saknat.
Satt nyss och kollade på en film om Rwanda, vilket fick mig att inse att jag kanske borde ta och lära mig lite saker. Är ganska dum om man ska vara ärlig. Men jag gillar inte att lära mig om sånt grovt som alla folkmord och liknande. Men om någon vill se en grov verklighetsbaserad film ska ni se "Shooting dogs".

Nej nu ska jag vila lite. Hade bra

Denice trög



• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0