27/6

2008-06-27 - 18:40:01
Egentligen skulle jag vilja skriva något sådär jätte poetiskt, men sånt kan inte jag så då blir det bara ett tråkigt inlägg istället..

Jobbade igår helt vanlig dag, ganska mycket att göra på förmiddagen dock. Sen åkte jag hem och tog det lite lugnt spela lite gitarr och kolla lite tv, as skönt. Efter det bar det iväg till mariatorget för att "spela" lite fotboll med Rostpost och Matte sen kolla lite fotboll.. Sen drog jag hem.. Väldigt skönt med en promenad på natten sånt bör jag göra oftare lite svårt nu när man har jobbat, men från och med nu kan jag göra det. På lägret blir det alltid långa sena nätter. Och på tal om läger så är det bara en och en halv vecka kvar! Synd att varken Kattis, Stian lr Cornelia ska dit i år. Känner mig redan ganska ensam, blir att umgås med Petter och Kalle. Ska verkligen träna hund ordentligt i år också. Yes, så på typ tor vecka 28 så sticker jag. Får se om man kommer hem sön vecka 29 eller sön vecka 30.

Idag har jag också jobbat. Stressigt som fan med tanke på att det saknades massa personal. Mycket svara i tel och regga fakturor samtidigt, så ibland funderar jag på om jag inte är kille. Kan fan inte göra två saker samtidigt alltså. Aja, nu sitter jag här och har spelat gitarr och funderar på vart kvällen ska ta vägen. Jonathan och dom kom hem igår vore lite trevligt att träffa dem, får se hur det blir. 

Men nu ska jag ta och sova lite, hade gött!

Denice ser fram emot att sova

Postat av: Gunnel af Maastricht-Schüttnrick

ÅNGEST!

2008-06-28 @ 22:54:08

• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0