Skamligt

2008-02-10 - 23:28:36
Aa det är vad melodifestivalen har blivit! Usch sitter och skäms när jag tittar på det.. Varför ska dom förstöra det för! Allt dom gör är bara för att tjäna pengar... Först ska man ringa en gång och då väljs dom 5 bästa ut, sen ska man ringa igen och då går två till final och sen två till nått jävla andra chansen. Sen ska dom göra så 4 veckor. Efter att dom gjort så i 4 gånger så ska dom ha en till likadan tävling med dom som hamnade i andra chansen. Slutligen så blir det final.. Äntligen lixom.. Asså om man tänker på hur mycket onödiga pengar det är och hur mycket onödiga låtar det är. Hälften av alla låtar är ju värdelösa också! Nej jag ger upp det där asså... Om någon inte har nått bättre för sig kan den ju alltid få sätta sig och räkna ut hur mycket dom tjänar på det här!
Nu ska jag sova.. God natt

Denice skäms...

Postat av: En bober!

Tänk positivt! mycket av pengarna går till rädda barnen. *Säger dom iaf Ò.ó!*

2008-02-11 @ 20:21:14

• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0