måndag..

2008-02-11 - 23:13:57
Aha nu är det snart dax för mig att röra mig emot sängen. En till dag har gått och det gick ganska fort faktist! Ännu en dag närmare 17 då! Sjukt tråkigt att fylla just 17 det är ju inge spec alls.. Men men alltid kul att ha en lite utav egen dag! Glöm inte att gratta Christoffer också!! :) Så är det 13 så är det min dag..
Vad har hänt idag då? hmm.. har väll egentligen inte gjort så mycket som jag inte brukar göra. Åkte till skolan imorse skit trött och sliten inte på humör för nånting egentilgen. Väl framme vid skolan så började morgonen med Fysik A, vilket inte är det lättaste ämnet direkt, sen var det en och en halv timme hål. Gjorde inte mkt på den, typ plugga och satt och halv sov.. Efter det så hde jag matte vilket jag inte gjorde nånting, gjorde klart ett tal sen så var det fritt arbete och Denice var inte på humör idag. Tillslut så vart det historia A och då gjorde vi lite allt möjligt var faktist en helt okej lektion. Där skulle jag egentiligen slutat min skoldag men inte det inte, stället fick jag sätta mig och skriva ett jävla Naturkunskaps prov om ekologi. Kändes helt okej, så får se hur det gick med det.
Pendeln tog mig sedan till älvsjö där jag bestämde mig för att ta bussen hem och hälsa på mormor på vägen. Mycket trevligt faktist! Fick krama lite på min lilla buse Timjan också, länge sen faktist.
Sen vet jag inte om det hänt så mycket mer idag.. Var ute och gick med Carro typ, resten av tiden har jag suttit här och inte gjort nått alls, samt pluggat lite och hjälpt bror att plugga matte...

Kan berätta för er som läste gårdagens inlägg ang mitt val av låt, nu har jag valt låt tillsammans med Anders. Jag tror det lär bli Hallelujah sjukt fin låt. Ska göra den personlig med massor av inlevelse!! Känns som att man måste se vår nästa konsert!! Om någon får förslag på låtar får den gärna berätta det för mig!!! Kul att få höra vad folk vill höra!

Sova!!

Denice trött på måndagar

Postat av: Bober

Glöm inte och berätta när konserten är! :O

2008-02-12 @ 17:27:56
Postat av: Rapala

Kör Slaughter of the soul med At the gates

2008-02-12 @ 19:03:50

• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0