Kanske ska börja skriva igen

2008-02-10 - 11:09:39
Nu Har många bett mig skriva så får väll skriva nått kort. Dagarna passerar förbi ganska så fort nu och man får en viss förmåga att inte riktigt kunna hinna med. Känns som man glömmer mycket och säkerligen förtränger man en hel del också. Skolan och alla läxor man har är nog en av de grejerna. Bara jag som börjat bli skoltrött?
Nej men jag klarar mig väll gissar jag.. Skolan funkar och det går väll inte allt för dåligt, klassen är helt okej o lärarna är bra. Mer om skolan har jag väll inte att säga.. Kan ju berätta att vi håller på att förbereda oss inför nästa konsert nu, så ni får hålla ögon och öron öppna efter datum! Om nån har förslag på bra låtar går det jätte bra att tipsa mig om dom! Detsamma gäller om det finns nån låt ni skulle vilja höra oss köra.

Vad finns det mer att berätta då? hmm..
Nej men allt rullar väll på gissar jag. Träffat en hel del trevliga media barn, det är skoj:)
Bara tre dagar till jag fyller 17 nu... Får se vad som händer men på fredag lr lördag ska jag i varje fall träffa en del kompisar (förhoppningsvis spa kväll hos mig).

Nej mer än så har jag nog inte att säga för den här gången, men lovar er minst ett inlägg per dag nu framöver!
Glöm inte att ge förslag på låtar!!!

Hare gött

Denice back on track

Postat av: Presley

Klart som fan mediabarnen är trevliga?

2008-02-10 @ 12:15:03
Postat av: Cornelia

Vem blir inte skoltrött?

Allt bra med dej?:)

2008-02-10 @ 12:22:12
URL: http://crei.blogg.se
Postat av: Pink pink

Lazee - rock away ;)

2008-02-10 @ 13:19:58

• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0