Goda nyheter !!

2008-02-18 - 23:17:25

Jag har äntligen sett alla dom avsnitt som kommit ut av One tree hill säsong 5 !! Kalla mig fjola eller patetisk eller vad fan som helst, men satt och grät en hel del ! Shit vad jag kan leva mig in i det här asså!! Sen kommer mamma ner och sätter sig i sängen för att tjuvtitta på vad jag gör. Så fick hon syn på att jag kollade på one tree hill så säger hon: Nej men herregud!! Är det vad jag tror det är?! Nya avsnitten av one tree hill? Snacka om chock jag fick, mamma kollar inte oth. Men tydligen gör hon det!  Hon har sett alla säsonger nu på söndagar, tydligen har allt gått i repris. Så vi har suttit och kollat oth tillsammans jag och min mor. Jätte mysigt faktist :)

Så vill ni ha tips vad ni ska kolla på så kan ni komma hit och dela min säng med mig och bara kolla massa ONE TREE HILL säsonger :D

Sov gott, dröm sött, god natt

Denice sanna kärlek oth


Postat av: Jossy

Haha, är också helt fast i OTH nu, och ska precis kolla sjätte avsnittet på säsong 5 :D Grinar nästan varje gång jag ser Nathan och Haleys unge, han är såå himla söt. :)

2008-02-19 @ 18:32:23
URL: http://possyjossy.blogg.se

• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0