Fan också

2008-02-16 - 15:39:54

Har börjat få ont i halsen.. Inte alls kul med tanke på att vi äntligen börjat spela och sjunga låtar på esteten igen! Känns som man ständigt ska bli sjuk under dom minst passande stunderna.. Sjukt trist faktiskt!
Aa så ligger det till med mig. Blir alltså bara att ta det lugnt ikväll, kanske kolla nån film och sitta vid datorn. Nån som är sugen på att sällskapa?
Blev 17 i onsdags ! Roligaste med att fylla år är de dumma frågorna man får av folk. Typ om när släkten kommer över och frågar : Hur känns det att vara 17 nu då ?
Vad ska man svara lixom? Jo det känns jätte bra, väldigt anorluna mot vad det gjort dom senaste veckorna! Nej dumt tycker jag, blir ingen större skillnad.. 17 är en onödig ålder om jag ska säga mitt.
Fick mig i varjefall massa fina presenter :D Kanske kan lägga ut några kort på några utav dom..

Inte så jätte lång tid till sport lovet nu. Någon som ska göra något spec? Själv gissar jag på att jag blir sittande hemma och slappa, visserligen inte helt fel det heller.

Nej dax för mig att gå tillbaka till att städa.. Vi hörs

Denice 17



• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0