Dagen.

2008-02-19 - 21:10:05
Trist att vara sjuk.. Tycker inte alls att det är skoj faktist!! Jag är ju inte sådär sjuk så man inte kan gå till skolan, men jag är inte så frisk så jag kan göra saker och sjunga..
Men men sånt är livet.. Får glädja mig med att jag fått en ny väska idag. Jätte fin faktist, så får kanske vara jätte glad över det. Annars vet jag inte om det varit så jätte bra.. Var jätte trevligt att umågs en stund med Patrik och Edvard dock :) Roliga och trevliga pojkar de där.
Annars ha jag nog inte gjort så mycket den här dagen.. Sovit, vilat och träffat carro en snabbis.

Aha imorn hoppas jag på att få träffa en viss person, får väll se hur han känner över det. Känns som han snackar väldigt mycket sen så är största delen utav det en ända lögn.. Segt segt. Men gissar på att Denice börjat bli van med allt som har med lögner att göra. Lögner är väll en del av vardagen för vissa...

Jobbigt att det är 2 hela dagar kvar tills nästa oth avsnitt kommer ut!! Inte okej lixom, vill ju se nu! Jag klarar mig hoppas jag. Kollar på lite Csi så länge och House också vilket helt klart är att rekommendera!

Nej nu ska jag göra min idrott och sånt tråkigt. Hare nice

Denice hoppas men anar

Postat av: Gunnel af Maastricht-Schüttnrick

Lögner är en del av vardagen, som när man ljuger om att man ska skriva texter åt sina vänner!

2008-02-20 @ 20:01:58

• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0