14/12

2008-12-14 - 15:20:34
Som jag skrev igår så är det Kemiprov imorn och jag är väldigt osäker på om jag kommer klara det.. Jag måste klara det så får plugga väldigt, väldigt mycket!

I veckan har det hänt ganska mycket faktiskt. Klassen har bestämt sig för att vårat nästa konsert tema ska vara "De sju dödssynderna"! Har verkligen haft blandade känslor inför det här temat.. Jag tror att det kan blir ganska bra nu, önskar att det kanske hade kunnat varit lite fler "tjejlåtar". Hoppas verkligen att vi kan ha riktigt kul, vi ska ju ut och spela på grundskolor så det måste blir bra!! I Fredags valde vi vilka 10 låtar vi ska spela här är listan:

Lust
Hot damn woman - Danko Jones,  Animals - Nickelback,
Avundsjuka
Avundsjuk - Nanne
Frosseri
För fet för ett fuck - Svullo
Lättja
My united states of Whatever - Liam Lynch,
Vrede
Killing in the name - Rage against the machine,  Fuck it - Eamon,
Högmod
Bobby brown - Frank Zappa
Girighet
I want it all - Queen,  If I was a rich girl - Gwen Stefani


I torsdags var det öppethus på skolan så vart kvar där till 21 någon gång.. Jätte tack till Martin och Niklas som också stannade! Tack, tack, tack.. Sen får jag säga ännu mer tack för sovplatsen i Torsdags! Tack!! I fredags var det Luciatåg, så skulle vara i skolan senast 7.30. Tåget gick faktiskt jättebra och alla var jätteduktiga!

Igår pluggade jag sen åkte jag på bio med Esteterna. Vi kollade på Madagaskar 2, kan tyvärr inte påstå att den var så himla rolig... Men skönt att göra lite annat än att sura och plugga.. Senare på kvällen var det bråka på sms, kolla tv och faktiskt bli lite glad igen.

Idag då.. Hmm. Har pluggat, pluggat och pluggat! Hoppas jag hittar på något skoj ikväll!

Nu ska jag plugga vidare. Hade gött

Denice Kemikemikemi

Postat av: Niklas

Haha vad skojigt! Bara att beklaga att ni inte spelar The bad touch av Bloodhound gang som lust-låt :/

2008-12-14 @ 20:20:05
URL: http://bobbymusic.blogg.se/

• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0