18/12 (21/12)

2008-12-21 - 11:52:30

Länge sedan jag skrev och det har hänt en del...

Torsdagen var en ganska tung dag. Började egentligen 10.05 med fysik men valde att ta det första passet för att sedan kunna repa och öva lite matte. Dagen rullade på och vi övade lite och sen kollade jag när "husbandet" repade osv... 12.10 var det matteprov och ifrån början kändes det bara hopplöst men när jag väl kollade igenom det en sista gång insåg jag att jag gjort nått fel och att jag kunde flera uppgifter. Hur skönt som helst att komma därifrån och känna att det här kunde jag ju. En bra julklapp vore att jag klarade det där jävla provet. Sen var det fika och svenska som gällde. Hade ifrån början hoppats på att slippa både ljudtekniken och musikproduktionen men så vart det inte. På ljudtekniken fixade vi inför Bobbynight och avslutningen. Jag är ganska nöjd över mig själv när det kommer till ljudtekniken. Börjar kunna en del och hjälper verkligen till. När scenen väl var klar så var klockan dax för musikproduktion och Show me love. Anders visade lite olika effekter och smidiga sätt att använda Logic och sen fick jag springa och äta vid 17. Drog till centrum med Martin, Niklas, Nanna, Norea och Sofia. Jag var egentligen inte hungrig så sket i att käka och följde med Nanna för att köpa en yoggi och ett äpple. Fick skynda oss tillbaka till skolan för att ta emot band och fixa sista delen med ljudet, sedan började Bobbynight! Kvällen funkade helt okej tycker jag, Lite strul med sladdar till gitarren och andra små fel med ljudet. Väldigt tråkigt måste jag säga men det är väll sånt som händer. Kul med en del publik och att två band utifrån skolan spelade, nämligen 3rek och You and me Bob. Tycker att alla gjorde bra ifrån sig och borde vara nöjda. För mig och Niklas gick det ganska bra, vi kom igenom alla 3 låtar och fick bra feedback efteråt. Tack Niklas för att du dels orkar med att fixa Bobbynight men också för det underbara spelet och stödet. När Bobbynight nu led mot sitt slut så var det bara att plocka undan allt och sedan åka hem. En lång dag vart det med väldigt rolig och trevlig!

Tack till alla som hjälpt till med kvällen eller medverkat på olika sätt!

Hade gött

Denice nöjd med sin insatts



• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0