17/12

2008-12-17 - 21:05:15

Ännu ett tack till alla fina stöttande kommentarer!

Imorgon är det Bobby och jag hoppas verkligen att ni kommer och kollar! Dagens rep gick jättebra och tror faktiskt att det här kan blir riktigt bra! Så alla ska kolla imorgon kl 18.30 i Östra gymnasiet, inträda 20 kr som går till den fantastiska musikföreningen! Kom, kom, kom!

Nu måste jag ta mig i kragen och plugga lite till matte..Prov imorgon som jag absolut måste fixa! Håll en tumme åt mig!
Hade gött

Denice matte matte matte!



• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0