1/12

2008-12-01 - 21:53:12
Idag känns inte som en jätteskojig dag.. Skolan går åt skogen och allt känns ganska rörigt. Men nu ska Denice inte klaga för hennes liv är inte hemskt.

Har haft Samhälle, Fysik, Kemi och Svenska idag.. Inget gick väll så bra egentligen. Åkte med Niklas till Stuvsta idag, trevligt att prata med killen :)
Hela eftermiddagen/kvällen har jag pluggat Samhälle och jag är fortfarande inte klar, sjukt jobbigt faktiskt!

Nu tänkte jag nästan sätta mig och spela lite gitarr och försöka göra klart en låt jag började med igår.. Kändes som att jag faktiskt kom på något jag gillade i låten. Den ska göras klart och så ska den spelas in och blir fin!!

Hade gött

Denice trött


• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0