Tråkigt..

2007-09-03 - 21:47:57
Idag har jag inte gjort nånting alls förutom skolan.. Skit tråkigt rent ut sagt..
Började med Nk som var ganska segt, sen fick jag springa till min sång lektion och när den väl börjat gick den sjukt snabbt.. Sen hade jag spanska, så grymt tråkigt men roligare än dom förra gångerna. Efter det var det matte som gällde och den var inte så jätte kort så höll på att somna. Avslutade dagen med historia som faktist var helt okej! Spenderade ett tag efter skolan utanför och i musiksalen innan jag sen åkte hem.. Väl hemma satte jag mig vid Tv:n, sen vid datorn och mer än så har jag inte gjort idag... Riktigt uttråkande! Förlåt till dom som jag terrade sönder idag..
Känner att jag snart måste sticka ut och träna igen. Men halsen vill inte alls det så kanske får vänta nån dag till! men men nu blir det film! Hade bra!

Denice uttråkade som få!


• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0