Tråk dag

2007-09-26 - 21:44:06
Skit trist dag rakt igenom. Dagen börjar sämst med att bussen inte kommer och sånt skit... Sen var det tråkiga och sega lektioner, en hål timma på typ 2 och en halv timme.. Sen seg lektion och efter det idrott. Spelade fotboll som faktist gick helt okej, men min kropp m år as dåligt. Måste snart kolla upp det hos läkare. Nån som vet hur länge man brukar vara sjuk?
Kom hem sent ikväll tror klockan var 17.30, så då var det att plugga lite, sen käka och sen dra till Carro. Var väll där i bara nån timma sen drog jag mig hem för att plugga vidare. Nu är jag äntligen klar med det och ska strax lägga mig.
Är grymt orolig över en kompis. Vill verkligen att du hör av dig så att jag får reda på hur du mår! Så läser du det här Call me! Gått och tänkt på dig hela dagen..
Sen vart det krångel med en annan kompis idag också.. Hoppas på att du förstår vad jag menar och förlåter mig..
Mmm mycket problem är det, men det är väll så det ska vara! Hoppas på att helgen blir mer lyckad när den kommer.. Ska ut och träna imorn både mig själv och hunden.
Nej nu ska jag sova, Hade nice!

Denice är allt förstört?

Postat av: Jossy

Tänkte bara kika förbi och säga hej :)

2007-09-26 @ 23:01:21
URL: http://possyjossy.blogg.se

• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0