Nästan en vecka

2007-09-25 - 22:49:07
Aha nu är det snart en vecka sen sist.. Jag är grymt dålig på att skriva.. Hur som helst har jag faktist vart ute och sprungit nu.. Kroppen mår inte bra av det, jag är fortfarande inte helt frisk! Men jag känner att jag måste få igång träningen nu, gillar inte det där med att vara sjuk länge. Har väll vart sjuk i ett antal veckor nu, skit trist! Nej idag vart det bara 5 km.. Igår vart det 5 km.. Så jag har i varje fall rört mig två dagar nu;)
Annars har det nog inte hänt nått kul alls... Var i stan med Estet kompisarna i fredags. Mycket trevligt, men vi esteter är väll som vi är också. några kanske gick en smula för långt, men skoj det hade vi! Träffade Coffe också, stort grattis till honom som muckade! Äntligen lite semester för din del;)
I lördags så hämtade jag lilla Timjan. Shit så söt hon är, men det är när hon är lugn! Så fort hon började komma till rätta vart hon helt galen, tror hon har någon form av damp! Hon är fan överallt och busar, men men hon är bara liten valp! Fia och Gnistra gillar henne inte spec mycket. Dom tycker hon är as jobbig och föredrar att vara i ett helt annat rum än henne. Sov hos mormor i lördags också. Så mormor slipper springa mitt i natten för en Timjan som vill ut. Så jag sprang istället, tror jag var ute typ 5 ggr. Så det var inte så jätte farligt! Sen söndags morgonen vaknade jag av att lillan stog och boxade mig i ansiktet med sina små tassar. Sen kröp hon in under täcket och somna, så då sov vi i 2 timmar till sen gick vi upp.. Hände nog inte så mycket mer i helgen.
Igår var det skolan som vanligt igen.. Helt okej dag faktist, slapp ju spanskan. Sen efter plugget åkte jag hem och pluggade hela eftermiddagen, sen gick jag carro o natta ut ett litet tag. Sen var det dax att dra hem o sova. Fick reda på att en kompis inte mår spec bra vilket gör mig grymt orolig! Hoppas på allt jag äger att allt blir bra för dig! Jag finns alltid här!
Idag då.. Då var det skolan, så grymt seg dag. Såg fram emot Esteten hela dagen sen när vi väl kommer in på lektionen så är det klart att vi bara ska se på film.. Skit trist med tanke på att jag ville sjunga, men men får väll se klart filmen. Sen åkte jag till farsta och träffa Abbe o Adam. Vi stack och åt på donken sen köpte jag en ny halsduk. Efter det tog jag bussen hem och stack ut med hund. Nu sitter jag här. Inte så jätte kul dag kanske, men så var det! Nu känner jag att det är dax att sova. Så alla får hade bra vi hörs.

Denice trött på förkylning


• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0