Kortfattat

2007-09-08 - 23:59:13
Sist jag skrev var i tisdags... Har inte hänt så mkt sen dess.. Har varit förkyld hela veckan. Igår hade jag studiedag, riktigt skönt. Satt dock och passade grannens hund i ett antal timmar. Men men jag klarade mig. Kvällen spenderade jag med familjen framför tvn med tanke på att jag är sjuk.. Somnade vid 22 och roligare än så vart det inte..
Dagen då. Jag vaknade när mamma skulle sticka och träna hund. Sen låg jag där och hostade i ett par timmar. Tillslut bestämde jag mig för att jag skulle åka och köpa nya jeans. Så Natta kom hem till mig och sen drog vi till skärholmen. Hittade efter vissa om och men ett par jeans jag ville ha, så dom tog jag sen stack vi hem. Väl hemme så kom carro och hälsade på oss en snabbis! Resten av kvällen är spenderad framför tv och datorn...
Nu sitter jag här och hostar och vill gå och lägga mig. Vet tyvärr inte om jag vågar förens mamma och pappa kommit hem. Hehe tycker inte riktigt om det där med att vara hemma sj och sova i källaren. Men men somnar nog snart ändå. Hade Bra!

Denice hostig

Postat av: Jessica

Hoppas du blir frisk snart nu då :)

2007-09-12 @ 17:05:16

• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0