Flickorna i årskurs 2

2007-09-04 - 22:55:59
Skolan gick bra idag.. Hostade kanske en hel del men det funkade ändå:) Hade Musik idag och jag spelade trummar, faktist ganska kul när man börjar hänga med! Vi spelade "Flickorna på tv 2" i omgjord ver till "flickorna i årskurs 2". Killarna sjunger tjejerna spelade, därför jag hamnade på trumman! Känns lagom riskapelt att sätta mig på en Gitarr;)
Annars så har det inte hänt nått alls idag. Satt och väntade 25 min på bussen vilket var tråkigt.. Sen kom jag hem och har bara vilat hela dagen med tanke på min förkylning. Känner att det snart måste sluta för jag måste ut och springa igen!! Nej nu börjar jag bli trött kanske dax att lägga sig... Hade Nice!

Denice förkyld:/


• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0