Hur ska jag göra..?

2007-10-14 - 00:28:09
Jag behöver verkligen rycka upp mig. Men det går bara inte!
Har absolut ingen aptit längre, jag brukar inte gilla mat men nu är jag inte ens hungrig längre. Massa plugg är det också, Spanska och Historia den kommande veckan. Happas verkligen att det går bra jag behöver det!

Jag måste snart bestämma mig hur jag ska ha det med skolbyte också. Förut levde jag för sången och nu betyder den typ ingenting. Folk älskade när jag sjöng men nu är dom så vana. Spelar lixom ingen roll längre.
Hatar dom här jävla svackorna! Hatar att inte kunna gå runt och vara glad utan istället gå runt o klaga. Jag försöker verkligen men vissa saker tar emot. Det jobbigaste just nu måste vara att jag inte ens vågar säga vad jag känner. Det är tungt att hålla sånt inom sig utan att kunna säga det. Men man ska hålla saker inom sig om dom på nått sätt kan skada någon. Så det är bara fortsätta precis som jag börjat. Livet går vidare och jag hoppas att jag gör det samma.

Nej för att det ska bli lite roligare blogg av det hela antar jag att jag ska berätta vad jag gjort idag. Hade inga planer alls för dagen när jag vaknade imorse. Tänkte väll kanske plugga och sitta vid datorn (för ovanlighetens skull). Men när jag sätter mig vid datorn frågar Martin om jag inte ska med på deras innebandy träning. Efter vissa om o men så åkte jag faktist dit... Dom sprang runt där och spelade sin bandy sen fick nått ljushuvud för sig att skjuta på Bobo. När Bobo sen sprang och gömde sig vart jag offer. Har fått 3 snygga blåmärken nu, men det är väll smällen man får ta antar jag;)
Sen efter deras träning satt jag med och kolla på när dom åt pizza. Skit kul!;) Efter det rörde jag mig väll hem och med tanke på att bussarna är så störda så fick jag gå ifrån Stuvsta. Väl hemme satte jag mig och plugga och efter jag kollat på maten drog jag hem till Carro. Under kvällen har jag varit där och roat mig och nu är jag hemma igen.. Känns som det börjar bli dax för mig att gå och lägga mig. Så blir det också. Sov gott!


Denice med beslutångest

Postat av: Hanna

GUMMAN, sluta aldrig att sjunga. Din röst är helt fantastisk. Klart att sången måste betyda någonting för dig, vad än någon har sagt till dig. Tro på dig själv.

2007-10-15 @ 17:29:39
URL: http://hannastark.blogg.se
Postat av: Pink pink & rock n roll

Denice, skit i vad alla andra tycker. Gör det du själv känner för och tycker är kul. Gör allt bara i din egen takt. Svackor kommer, försök bara att inte tänka så mycket på det negativa.. Utan fokusera mer på det positiva. Oavsett hur lite det än är...
Främst av allt, Du är ung. Sluta oroa dig så mycket. Ha kul!

2007-10-15 @ 23:49:40

• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0