Datorn krånglar med mig

2007-10-30 - 11:18:56
Grymt skönt att det äntligen är lov!

Jag har inte kunnat skriva i bloggen på länge på grunt utav att min dator är som den är. Men nu kanske det funkar att skriv lite...

Det har varit mkt skola på sistonde. Hade två prov veckan innan jag slutade. Sen en hel del inlämningar och reovisningar. Men det funkar faktist! Annars vet jag inte riktigt vad som hänt, har vart lite fram och tillbaka på allting just nu. Fortfarande lite fundersam över skolbyte, jag gillar ju verkligen skolan i sig. Är tyvärr lite rädd för att gå kvar där, vissa ansikten kan bli för jobbiga att möta i korridorerna! Jag vet verkligen inte hur det kommer sluta, men jag vet att jag fått bättre kontakt med Kääty och Söfie så kommer bli jobbigt att lämna dom. VI får se vad som leder till vad och vart allt slutar!

Helgen har varit jätte lugn, vilket är sjukt skönt. Har haft massor med tid tsm med mina älsklings flickor! Man mår verkligen bra av att umgås med dom! Ett tips till dig som läser det här är att man verkligen ska ta vara på dom kompisar man har. Även om man har många så ska man spändera lite extra mkt tid med dom närmsta, man behöver det ibland! Det är dom som oftast känner en bäst och vet hur man är.

Hjalle har kommit till sthlm nu också, så han bor hos carro tills på typ lörd tror jag. Riktigt kul för dom och helt okej för mig. Kan vara lite tråkigt att inte vara den som är närmast. Men jag är verkligen lycklig för carros skull att hon hittat nån som är sjukt bra för henne! Lite avis dock;) Du får fixa nått mysigt till mig också Carro!

Annars vet jag inte riktigt. Livet leker väll på som vanligt, vilket har sina stunder. Har blivit ganska sårad den här veckan, sjukt jobbigt! Men allting löser sig förhoppningsvis i slutändan. Det ända man kan göra är att önska och hoppas på att livet snart tar en ändring! Och det kommer det snart att göra det känner jag..

Nej om man ska ta och hoppa in i duschen och sen städa... Ha ett härligt lov!

Denice önskar vidare

Postat av: Carro

klart jag ska fixa nått mysigt till dig gumman ;)

2007-11-01 @ 11:58:41

• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0