Dag i stan

2007-10-31 - 19:47:05
Tycker det är grymt dåligt med folk som kommenterar!! Skärp till er nu!
Hur som helst så har min dag varit riktigt bra!

Hela morgonen slappade jag runt i mjukisar och bara hade det bra. Sen kom Carro och Hjalle så vi drog in till stan. Dagen har vi spänderar lite överallt i stan. Hittade mig faktist en hel del så jag är jätte nöjd:)

Nu ska jag väll sitta här och vänta på Natta sen ska vi dra till Carro.

Hade gött!

Denice ganska nöjd

Postat av: Tooobiieee

Yeah ^^ Så du bloggar =) Gehehehe, kan jag hålla bra koll på dig :D Vill också vara med å springa runt i stan. Hälsa Hjalle :P

2007-10-31 @ 21:17:48

• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0