snark

2007-11-30 - 18:37:33
Nu händer det mycket runt omkring mig! Kompisar som har krångel lite överallt... Tänk att ändå sätter jag mig här och skriver, känns ganska dumt faktist.


Aja fär att ta upp nått annat ämne idag, så kan jag ju börja med att säga att jag är sjukt trött på att alla tycker så synd om sig själv! Varför lida och må dåligt när man inte har någon anledning till det? Jag förstår det verkligen inte! Precis samma sak med dom som sätter sig själva i dumma situationer, sen blir dom jätte deppiga, men bara 2 veckor senare gör dom samma sak igen! Skyll er själva!! Tycker verkligen att folk har börja blir för inspirerade av hela emo grejen, alla ska tycka synd om sig själva och man har inte ens en anledning! Jag fattar att man kan vara deppig då och då, men inte hela tiden.. Det blir bara jobbigt för dom runt om! Tror alla som mår dåligt borde tänka efter varför, när började det, har jag någon anledning eller är jag kanske bara en smula patetisk just nu? Frågor som många borde ställa sig just nu..


Nej vet inte om jag orkar skriva mer än så här just nu.. Hade bra..

Denice tycker det blir för mycket..

Postat av: -

du vet väl att med den attityden kommer ingen tycka om dig...?

2008-04-20 @ 14:06:17
Postat av: Denice

Nej, jag känner inte att det är det jag vill. Folk behöver inte tycka om mig, speciellt inte om dom håller på som dom i texten.

2008-04-21 @ 17:58:05

• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0