Skärholmen

2007-11-10 - 18:01:46
Aha nu har vi kommit hem ifrån skärholmen jag och Carro. Skulle dit o leta efter kläder till carro.. Vad kom vi hem med då? hmm.. Carro shoppa så mkt som: Ett par blåa leggings, en svart lång T-shirt med tryck på, ett par kallingar till sin far i fars dag present sen så klart lite Mc donalds också:) Jag köpte: 2 mobilsmycken, bruna bevärmare och 3 par örhängen och också jag lite donken:)
Mötte på Sara och Johan där borta också, länge sen man såg sara sen sist. Ganska trist att allt man hade nu är borta, men men thats life.
får se vad som händer ikväll, ganska trött och mår inte så jätte bra. Kanske lugn filmkväll med Carro, ja det lät bra så så får det bli.

Men nu orkar jag inte vara tråkig längre så vi hörs. Tjao

Denice redo för myskväll med carro;)

Postat av: Kalle

Hur många donken äter ´du i veckan ;)?? Jag har nog inte ätit det sen i sommras, om jag ens åt då. Kanske dax för det snart

2007-11-12 @ 21:46:56

• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0