Lugn dag

2007-11-08 - 18:01:31
Bortsett från förskylningen så har dagen varit riktigt bra! Sov morgon till 11 idag och det är ju aldrig fel, lugn spanska lektion med mycket vanliga prat övningar, efter det var det matte (sjuk lång lektion) men Söfie och jag fixade det lugnt ändå.. Sist hade vi engelska riktigt tråkigt, vi gjorde väll inget spec och jag satt bara och plugga psykolgi. Sen skulle jag egentligen ha psykologi prov men det vart inte av för läraren var inte där, så slutade istället tidigt:) Tog bussen hem och har precis käkat så nu sitter jag här..
Så mycket har det hänt under min dag...

Vet inte om jag har så mycket att skriva egentligen.. Inga planer inför helgen heller så om nån har nått kul för sig kan den ju alltid höra av sig;)

men nu ska jag nog ta och plugga lite.. Har ett äckligt engelska tal som ska vara klart ikväll.. Har inte ens börjat*snark* och som sagt var är engelska inte mitt starkaste ämne.. Aja hade bra

Denice förskyld men nöjd


• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0