Fixa mig någon?

2007-11-05 - 13:56:20
Nu sitter man här igen, funderar på om jag egentiligen har nått kul att skriva..? Mår skit dåligt.. Halsen bråkar med mig (igen) och vissa personer bråkar lika mycket som halsen med mig. Så dagen verkar tyvärr inte blir överdrivet rolig.. Ska plugga en massor också, hoppas på att jag orkar ta mig till skolan imorgon! Sjukt jobbigt att man fått ont i halsen nu när vi har spelning nästa vecka.. Vill verkligen verkligen verkligen kunna vara med på den, jag måste! Får bädda ner mig och hoppas på det bästa.. Sist jag var förskyld varade det ju i typ 1 månad och det vägrar jag låta hända igen!

Usch har jobbiga läxor framför mig också.. Massor av Svenska grejer vilket är sjukt jobbigt för jag är så fantasilös.. Sen har jag Engelska vilket är minst lika jobbigt för jag är så extremt dålig på det.. Ska skriva nått tal som jag inte ens vet vad jag ska prata om! Shit det blir som det blir kan inte göra så mycket åt det.

Jag tror alla vet hur det är att bli sårad.. Det är så sjukt jobbigt! Man blir ledsen på allt och alla, känner knappt att man orkar gå upp på morgonen.. Den olyckan och dom känslorna tillsammans med allt skolarbete gör mig skit svag.. Man orkar inte hur mycket som helst. Och nu ska man vara sjuk också så får det inte vara. Så om nån tror att den är gud så får den jätte gärna fixa mig;)

Nej borde väll sätta mig och plugga nu antar jag.. Vet inte vad jag ska börja med får nog bli svenska.. men jag kanske skriver lite senare också. Hare nice

Denice sårad, sjuk och pluggis

Postat av: Jessica

Denice hur är det med dig egentligen :/ Hoppas att allting kommer att lösa sig! och kämpa på med pluggandet nu för det är inte länge kvar tills vi har jullov vännen :)

2007-11-05 @ 17:33:13

• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0