?

2007-11-18 - 22:39:58
Vad skulle du gjort om jag:
1. kysste dig?
2. rörde vid dig?

Skulle du verkligen:
3. hålla min hand om jag bad dig?
4. vara med mig om jag bad dig?
5. sova med mig om jag bad dig?
6. ta hand om mig om jag behövde?

Har du någonsin:
7. velat kyssa mig?
8. gjort mig ledsen?
9. drömt om mig?
10. velat berätta något för mig, men inte gjort det?

Postat av: Marcus

Känner att jag inte kan läsa sånt här utan att svara.. och en anledning till att du har lagt upp detta måste ju finnas så nu svarar jag.

1. Bli glatt överraskad
2. Bli varm inombords
3. }
4. }} Finns alltid här om du behöver mig
5. }}
6. }
7. Du är ju en söt tjej så det är klart =)
8. Det hoppas jag verkligen inte
9. Mina estetnallar brukar vara med i mina drömmar
10. Ja.



Hoppas detta gjorde dig glad. Marcus Hagberg

2007-11-19 @ 22:13:46

• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0