dagen

2007-11-06 - 18:50:30
Snart har en ny dag passerat och det har var helt okej. Skolan funkadet idag. Lite jobbigt bara med tanke på att jag är sjuk. Men men vad gör man inte för att få vara med på esteten. Hände inte något sådär jätte kul i skolan idag. Mänk, matte, svenska och estet som vi ändå bara hade teori på.
När ja skulle åka hem mötte jag på Emma i korridorerna som också skulle hem så vi bestämde oss för att sällskapa lite. Mycket trevligt! Prata en hel del och satt i årstaberg ett bra tag också. Sjukt underbar tjej det är! Synd att vi inte går samma klass inte ens samma år... Hade vait skönt att ha en som dig att umågs med!

Annars vet jag inte om det hänt så mycket.. Igår pluggade jag sjukt mycket och vart klar med allt som har med svenska att göra! Sjukt skönt:) Så idag ska jag göra Engelskan också sen är det slapp ett tag!

Tack Jessica för kommentaren det värmer att veta att folk läser och bryr sig! Saknar dig!!

Jobbar på att övertala Hjalles kompis Tobias att ta sig till sthlm också, carro du får se till att hjälpa mig med dig! Men nu ska jag plugga..Tack o hej!

Denice tacksam

Postat av: Carro

Klart jag hjälper dig att övertala tobias ;)
Allt för dig gumman de vet du=)

2007-11-06 @ 19:50:08

• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0