Så är det..

2007-08-19 - 23:10:27
Finns massor jag skulle kunna skriva om nu! Att imorn är första dagen på gymnasiet, att jag tränat idag igen, vad jag gjort på landet eller något annat liknande... Men känner att det faktist finns nått annat. Fick nån gullig kommentar av nån anonym sötnos. Var ang mitt inlägg om otogenhet, att jag var så dålig och grejer. Tänkte att eftersom personen inte verkar ha nån ordentlig koll kan jag skriva det själv.
Så här är det: Jag har aldrig sagt att jag vart nån ängel genom mina förhållanden och mot alla killar jag mött.. Det har jag verkligen inte! Vissa stunder har jag gjort saker som jag ångrar mer än andra. Jag har mått så dåligt över det jag gjort. Självklart har jag själv fått uppleva det också. Men det kanske är rätt åt mig. Falsk det har jag vart, jag säger absolut inte att jag inte vart det! Men bara för att jag gjort fel och vart ett as betyder det inte att jag inte kan skriva om otrohet.. Jag kan fortfarande tycka att det är fel och tycka att man borde låta bli... Jag kan fortfarande tycka att det är en grym smärta när det händer nån..
Jag tror seriöst att personen som skriver kommentarer som anonym är ganska fega.. Men det är ett val och jag tänker låta det vara.. Du tror du vet mer om allt än vad du egentligen gör. Man ska inte lägga näsan i blöt för tillslut så ramlar man i...

Hur som helst så börjar jag Östra imorn.. Riktigt nervös och känner att jag snart borde lägga mig! Men jag vill inte! Har jag nått val då? NEJ! Så dax för sängen...

Denice

Postat av: Kalle

Jag tror att du kommer att klara första dagen på gymnasiet alldeles utmärkt! Sen är det ju bara tre år kvar ;-)
Lycka till
Kalle

2007-08-20 @ 09:13:32
URL: http://kalles.blogg.se

• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0