Landet...

2007-08-14 - 19:37:35
Sitter här och känner mig inte alls sugen på vad som snart ska hända... Måste nämligen följa med min söta lilla mormor till landet för att klippa gräsmattan och liknande saker. Gud så kul! NOT... Men men jag kommer väll hem imorn..
Har faktist varit riktigt duktig idag! Har trimmat och tränat Fiffan och båda delarna gick jätte bra! Skönt att ha gjort det så man slipper dåligt samvete. Sen har jag klippt gräsmattan hemma också riktigt jobbigt med tanke på dess storlek... Träna har jag dock inte gjort så det får jag göra när jag kommer till landet.Har tränings värk ifrån igår och jävligt ont i ryggen, kanske borde ta det lite lungt...
Nej nu roppar mamma att jag ska åka*snark* men men jag ska sköta mig=) Hoppas på att vissa andra drar sig ut o tränar idag om jag gör det;)

En inte så jätte glad Denice.

Postat av: Kalle

orka träna ;-)

2007-08-14 @ 23:05:31
URL: http://kalles.blogg.se

• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0