Första dagen

2007-08-20 - 23:19:22
Skulle skriva om dagen om jag hade orkat, men det gör jag inte!
Har i varje fall varit min första dag på Östra och det gick helt okej! Hoppas på att med åren skaffa nån kompis där.. Får dock se hur det blir med de... Ganska shysst skola, liten men öppen. Nått som helt klart fick mig att direkt gilla den mindre var provet vi hade idag.. Man lägger inte prov absolut första dagen! Men det gjorde dom, Svenska prov hade vi... Jag hoppas att ni håller nån tumme för mig så jag klarar mig dom här tre åren;) Nej nu skiter vi i skolan.. Ska ju tillbaka dit imorn kl 9 för att skriva prov hela dagen! Yippi!! not!
Jag har faktist tagit mig ut och tränat idag också.. Riktigt jäkla nöjd vart jag! Jag och Fiffan sprang hela 11 km på bara 47 min=D Shit vad duktig jag varit! Fia gillade inte alls dom sista 2km hon var trött och sprang långt bakom.. Men försvinner man från henne blir hon skraj och ökar farten.
Nu får det vara nog.. Ska upp imorn också för en timmas buss*snark*... Så kommer det se ut 5 dagar i veckan i 3 år.. Sov gott!

Denice riktigt nöjd

Postat av: Carro

jag kommer hålla tummarna för dig;)

2007-08-22 @ 17:20:33

• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0