Förändring

2007-08-12 - 22:26:30
Aha nu känns det som att det är dax att blogga.. Idag har varit en riktigt slö dag! Film hemma hos Carro sen hem till mig sitta vid datorn, sen kungens kurva köpa Pago... Sen kännde jag att det fick vara nog så jag drog ut o jogga! Hela 7,5 km vart det på 34 min ;D Är lite stolt i varje fall.. Är dock inte pers men bättre en många andras.. Kan inte påstå att jag mådde så bra efter det.. Har mått riktigt dåligt dom senaste dagarna och efter 7 km sa magen ifrån big times så då var det bara att ta sig hem.. 7,5 km vart det i varje fall bättre än ingenting! Nöjd med tanke på att jag inte vart ute o joggat mer än 3 ggr under hela sommaren... Nej, det ska det bli ändring på! Har en hel del jag måst börja bättra på. Ska börja träna nu igen, den här gången mer seriöst. Min stackars hund måste också tränas så det ska bli mkt mer av både lydnad, agility och löpning för hennes del =) Själv ska jag träna både styrka och kondition(hoppas jag) får se vart allt slutar.. Det är mycket som måste ändras och det ska jag nog fixa! Hoppas på att nån liten stackare där ute håller en tumme åt mig för det lär behövas!

Denice redo för förändring


• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0