Dag tre på östra..

2007-08-23 - 18:06:33
Nu har jag äntligen kommit hem.. Långa dagar blir det och slut blir jag också för den delen.. Kom hem 17.20 idag.. Segt med tanke på att jag slutade kl 16. Palla att det tar 1 timma och 20 minuter*snark*.. Aja vad har jag gjort idag då? Hmm.. Jag gick upp, gjorde mig i ordning, gick till busse... På bussen mötte jag Tobbe så vi satt o pratade lite. Kul att träffa honom var ett tag sen! Sen när jag klev av i huddinge så såg jonathan att jag satt på bussen.. Redan lixom.. Snackade en snabbis med honom sen var det att gå till bussen och åka vidare.. Kom fram till Östra och hade spanska.. Var helt okej lektion med tanke på att den bara varade i 10 min, på grund utav dubbelbokning på klassrumet! Efter det var det Matte som också var helt okej.. Grupp arbete som sedan skulle redovisas.. Tyckte vi var duktiga! Fick en liten lätt läxa där också.. Sen vart det engelska, mindre kul enligt mig! Hatar engelska! Och bara just därför är det självklart att vi ska ha nån redovisning inför klassen också. Man skulle typ ta reda på saker om en klasskompis, sen skulle man redovisa det för klassen. Hatar sånt! usch på det... Vad hände sen då.. just det, då skulle alla vi söta NVES07 elever samlas i musiksalen.. Där fixade vi med privatlektions tiderna och grejer. Riktigt skoj och vi har en riktigt bra lärare också! Kan nog kanske bli bra det där:)
Så har min dag sett ut.. Nu sitter jag här och är sugen på en Powernap! Får se hur det blir med det.. En sak är säker och det är att jag är hungrig! Mot kylskåpet! Hade nice

Denice trött på bussar


• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0