Gekås Ullared

2014-07-09 - 13:13:11
I lördags och söndags var jag tillsammans med min sambo och svärföräldrar nere i Göteborgs, närmare bestämt Gekås Ullared. Jag brukar ha en mycket negativ inställning till det stället och även så denna gång. Däremot får jag erkänna att besöket resulterade i en otrolig chock då jag hittade hur mycket som helst. Både Coffe och jag fick en aning panik när vi på babyavdelningen såg pengarna flyga förbi framför ögonen. Men vissa saker måste man bara ha. Nu när vi kommit hem och sett över allt det som shoppades kan jag inte säga annat än att jag är jättenöjd. Vi hittade så mycket barnsaker att vi nog är redo för hösten och lillknodd nu. Av det som införskaffades fick vi en hel del av svärisarna, snälla som dom är! Men är får ni en liten bildbomb på alla babysaker som införskaffades.











• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0