05/02

2010-02-05 - 10:46:23
Vaknade och läste ett sms om att det var jättefint väder ute och en kanon dag så blev tvungen att gå upp. När jag kom upp blev jag överlycklig då det är minus 2 och sol. Det betyder att det inte kommer vara jätteslaskigt men ändå fint väder. Känns som en bra start på dagen utan tvekan. Nu ska jag gå ner och byta om och käka lite frukost med mormor sedan bär det av till skolan för biologi och sång. Längtar till helgen och att bara få sova!

Skriver i skolan, hade gött!




Denice vill inte att vintern försvinner


• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0