03/02 morron morron

2010-02-03 - 11:29:35
Är vaken nu och ligger framför tvn med Coffe. Ska strax åka mot skolan så vi kan repa men hoppas mina vänner har lite överseende idag. Har extrem huvudvärk, feber och ser dåligt med mitt högra öga. Det känns helt enkelt en smula oroväckande. Kunde knappt sova inatt med tanke på huvudvärk och feber som var skyhög, låg bara och snurrade och hade mig.

Blir alltså en snabb sväng till skolan för ett rep och sedan hem och sova samt vila. Bäst att göra sig klar, blir bara mjukisar så simpelt och enkelt.
Tänkte lägga ut en låt som finns på min brors Spotifylista han skickade mig igår. Riktigt skön musiksmak har han ibland!





Denice sjuk och vill inte

Postat av: Mary Anne Radmacher

Courage doesn't always roar. Sometimes courage is the quiet voice at the end of the day saying, "I will try again tomorrow".

2010-02-03 @ 16:15:39

• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0