21/02 Foto A

2010-02-21 - 16:50:18
Promenaden var otroligt skön och jättemysig. Tyvärr så blev vädret inte alls roligt och bilderna därför ganska tråkiga. Tänkte sätta mig och kolla på dem sen så får vi se.

Nu tänkte jag lägga upp bilderna till foto A som känns jättetråkiga. Vi skulle ta porträttbilder utav en vän och sedan inte redigera dessa mer än att beskära och ge "luddig" kant på dem. Så Isac ställde snällt upp på denna uppgift så här kommer de två bilderna. Säg gärna vad ni tycker så kanske jag kan fixa lite med dom. Men som sagt var så ska dom inte redigeras, men om ljuset eller perspektivet ska ändras så säg till.





Denice skolarbete

Postat av: Iz

Gillar första bilden bäst men hörlurarna är lite störande :P. Gillar min trasiga framtand också ^^

2010-02-21 @ 21:35:34

• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0