12/02 sova nu

2010-02-12 - 15:24:33
Har varit i skolan och käkat och hämtat min väska som jag lyckades glömma där igår. Nu sitter Coffe och jag framför tvn och jag funderar på att sova ett tag.
Ikväll kanske det blir en bio vilket skulle vara otroligt mysigt. Jag går så sällan på Bio och det är ju så skönt och mysigt!

Coffe håller på att göra mig galen genom att inte visa paketet jag ska få imorgon. Jag klarar verkligen inte sånt, vill se det nu! Jag är verkligen en liten barnunge.



Denice vill veta nu


• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0