10/02 vill ha klockor

2010-02-11 - 00:19:17
Helt sjukt vad mycket saker jag vill ha just nu! Listan blir alldeles för lång och jag skulle nog behöva jobba heltid på världens lyxjobb för att det skulle gå. Eller bara bli en lyxhustru men det kanske inte känns så aktuellt. Har hittat massor utav klockor jag vill ha och med den klockmani som jag har vet jag inte hur detta ska lösas. Fick min vita jetset utav Coffe i julklapp och självklart vill jag ha en utav varje färg. Prio ligger på en svart med strass och en röd med strass men en utav varje färg vore ultimatum! Sen finns det ju faktiskt orginal klockorna (som egentligen inte är orginal) men Triwa klockorna som är sjukt snygga och en utav varje där vore inte heller helt fel. Dock är jag kär i deras lite nyare så den står högt på önskelistan just nu.
Chanel som har gjort orginalet till dessa två klockor är ju också den klockan helt okej. Men måste säga att jag tycker nog ändå att Triwa och Jet Set är snyggare!
Sen har jag hittat en Guess som jag verkligen föll för också. Så nu har mamma och pappa en rad klockor att välja på!

Måste nog försöka sova nu. Insåg precis att jag egenligen är ledig imorgon vilket gör mig smått depp men jag får försöka tänka på annat. Nu ska jag dricka ett glas vatten sedan somna och bli frisk! Hörs imorgon och sov gott!



Denice med klockmani


• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0