25/02 En dag i morgon också...

2010-02-26 - 00:08:09
Nu är det sova som gäller och jag har så sjukt ont på magen. Elvis (katten) blev idag skrämd utav ett stort mjukisdjur och tog fart rakt över min mage. Så t-shirten gick sönder och jag har riktigt fina, ganska djupa sår på magen. Kanske lägger ut bild på tröjan och min misshandlade mage imorgon. Nu ska jag i alla fall sova och hoppas på att jag mår bättre i huvudet! Vill verkligen kunna gå på sången har så mycket att ta igen! Men jag skriver imorgon, sov gott, hade gött!




Denice säger god natt



• SKICKA EN KOMMENTAR

» Stötande eller elaka kommentarer raderas!
» Snälla inga spamm kommentarer dom raderas!
» Jag svarar på kommentarer i detta inlägg eller på din blogg om du äger någon!

ღ DENICE

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0